Follow us on Google+

Sunday, January 30, 2011

B’Young – Release, Relax dan Revive

“Cegah Sebelum Parah”

Tempoh Penyesuaian Awal Selama 3 Bulan :

B’Young AndvanceFunctional Beverage disyorkan bagi tempoh penyesuaian selama 3 bulan untuk proses ‘3R’ iaitu menyingkirkan, merehatkan dan memulihkan system tubuh. Pakar pemakanan amat mengesyorkan pengambilan B’Young Advance Functional Beverage diteruskan bagi satu tempoh yang panjang, walaupun selepas tempoh 3 bulan, agar prestasi optimum pemulihan dan pengoptimuman sistem tubuh dapat dikekalkan setiap masa. Setiap hari tubuh manusia sentiasa diancam bahaya udara, makanan, pencemaran bahan kimia dan air, pendedahan kepada cahaya matahari, makanan yang tercemar dan tidak bersih. Kebaikan yang diperolehi daripada proses permulaan ‘3R’ akan bertambah kuat dan dipertingkatkan sekiranyan pengambilan B’Young Advance Functional Beverage dikekalkan dengan betul.


B’Young Advance Functional Beverage – Proses ‘3R’, Release (singkir), Relax (rehat) dan Revive (pulih)

B’Young Advance Functional Beverage memberikan 3 fungsi utama yang membantu meningkatkan tenaga serta mengekalkan kesihatan fizikal dan mental dan dengan ini melambatkan proses penuaan agar anda kekal muda dan sihat. Proses ‘3R’ B’Young Advance Functional Beverage melibatkan tindakan-tindakan berikut :

Release (Singkir)              : bertujuan menyahtoksik serta membuang bahan yang tidak diperlukan dan toksin berbahaya yang membawa pelbagai gangguan kepada tubuh anda.

Relax (Rehat)                     : tertumpu kepada memberikan tubuh kelegaan daripada stress bagi merehat dan merawat tubuh agar tubuh dapat kekal sihat dan muda. Sintesis melatoninsemulajadi didalam tubuh memainkan peranan penting ini.

Revive (Pulih)                    : bertindak membina semula tisu tubuh, menguatkan ketahanan tubuh dan menyegarkan kembali fungsi tubuh untuk membantu mengembalikan kemudaan dan kesihatan anda.


Setiap bahan didalam B’young Advance Functional Beverage telah diformulasikan dengan ketelitian agar menawarkan imbangan yang sempurna bagi mencapai proses ‘3R’. Ia menumpukan perhatian khas kepada keperluan asas nutrien penting harian tubuh yang berubah-ubah mengikut masa setiap hari. Oleh kerana setiap aktiviti harian memerlukan tumpuan tenaga dan keperluan nutrien yang berbeza, formulasi B’Young Advance Functional Beverage memberikan focus terhadap keperluan perubahan-perubahan ini dengan menyediakan ramuan terbaik mengikut waktu seperti yang terkandung didalam sachet ‘Pagi’, ‘Petang’ dan ‘Malam’. Anda bukan sahaja akan menikmati tambahan kesihatan berfungsi yang berkhasiat dan lengkap, malah ia dapat mengalakkan anti penuaan, menguatkan system imun tubuh terhadap serangan penyakit, memperbaiki sel tubuh dan sistem organ penting agar anda mendapat kebaikan kesihatan yang optimum.

Untuk wanita hamil, sila rujuk kepada doctor anda sebelum pengambilan produk ini.

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...