Follow us on Google+

Monday, April 13, 2009

Beyond Water

Sistem Penapis Beyond Water
Pada hari ini, terdapat sebegitu banyak system rawatan air dipasaran. Kebanyakkannya adalah dari variasi penapis air yang hampir serupa dan kesemuanya mendakwa dapat menyingkirkan sediment, mineral dan bahan merbahaya dalam air minuman secara efektif. Namun, matlamat sistem penapisan air seperti Beyond Water, bukan sekadar menyingkirkan bendasing, tetapi juga menyediakan sumber air minuman yang tulen, semula jadi dan menyihatkan atau sebagai ‘Air Hidup Semula Jadi. Pengambilan air minuman yang bersih seharian adalah penting untuk kesihatan yang baik. Kini, sistem penapisan, penulenan dan pengaktifan Beyond Water membolehkan anda memiliki sumber air hidup semula jadi sama ada dirumah atau pejabat. Sistem penapisan, penulenan dan pengaktifan Beyond Water membantu anda meningkatkan kesihatan walau dimana jua anda berada.

Sistem penapis Beyond Water menghasilkan air yang berbeza dalam banyak cara. Ia menambahkan kelazatan masakan. Ia merangsang peningkatan dari segi kualiti, citarasa dan manfaat apabila diminum kerana kualiti Air Hidup Semulajadi didalamnya dapat menolong, mengoptimumkan fungsi organ tubuh, nutrient bersel dan metabolic. Ia mengandungi “bio-tenaga’ hidup yang unik menerusi rawatan FIR serta menyediakan manfaat menyeluruh air yang dimagnetkan melalui proses pemagnetan berkuasa tinggi.

Sistem aliran selari pelbagai kebuk, pelbagai peringkat Beyond Water terdiri dari 7 kebuk penapis canggih dan bahagian penghujung bermagnet berkuasa tinggi. Proses penapisan, penulenan dan pengaktifan Beyond Water beroperasi dalam system aliran selari yang unik dan kebuk penapisnya.

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...