Follow us on Google+

Tuesday, September 8, 2009

Minuman Dr Africana's Campuran Herba Misai Kucing







Satu kombinasi istimewa 100% herba semula jadi yang terdiri daripada Misai Kucing, Jasmin dan teh Hitam yang menyajikan rasa yang lazat bercitarasa serta membekalkan kebaikan peningkat kesihatan yang penting. Misai Kucing mengandungi pelbagai vitamin dan mineral yang penting bagi kesihatan yang baik. Ia mempunyai kandungan kalium yang tinggi, yang berperanan penting dalam berbilang-bilang proses penting di dalam sistem tubuh. Disebabkan unsur bermanfaat ini, Misai Kucing telah digunakan sejak turun-temurun untuk mencuci ginjal dan pundi hempedu, merendahkan tahap tekanan darah dan kolesterol, mengekalkan kesihatan kardiovaskular serta membantu dalam rawatan kencing manis, penyakit ginjal, pundi hempedu, arthritis, gout dan rheumatisme. Misai Kucing juga memberikan kebaikan antioksida yang sederhana. Dr. Africana's Campuran Minuman Herba Misai Kucing tidak mengandungi bahan pengawet, pewarna atau kondisioner makanan yang merbahayakan kesihatan dan boleh dinikmati sepuas-puasnya. Nikmatilah ia setiap hari bagi melegakan stres dan memberikan kesan merehatkan yang efektif selepas bekerja sepanjang hari!


Herba misai kucing digunakan secara tradisional untuk mengubati pelbagai penyakit seperti batu karang dalam buah pinggang dan pundi kecing, masalah hati, pundi hempedu, kecing manis dan jangkitan saluran kecing kerana ia dipercayai memiliki kesan diuretic yang berguna untuk mencuci buah pinggang dan salur kecing. Misai kucing juga digunakan untuk menurunkan paras kolesterol dan tekanan darah tinggi. Selain dari itu, ia juga diambil untuk kesan positifnya dalam mengubati reumatisme dan gout.

Kini, kebaikan herba misai kucing telah digabungkan dengan kesan melegakan pada teh jasmin dan teh hitam yang baik untuk kesihatan jantung.



Ringkasan berkenaan produk







Kod Produk : ND 4016


Setiap pakej mengandungi 60 sachet X 3g


Harga : RM 51.60 (WM) / RM 53.60 (EM)










*Harga termasuk kos penghantaran

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...