Follow us on Google+

Tuesday, May 31, 2011

Monitor III



Menulen, memperbaiki dan menggilap kualiti air ke tahap tertinggi


Air yang ditapis dari Terminator II telah dirawat dengan berkesan dan menjadi lebih tulen dan selamat berbanding air yang ditapis tetapi tidak ditulenkan seperti pada system penapis konvensional lainnya. Air yang memasuki Monitor III mulanya dialirkan menerusi lapisan Busa Pemampat Tegar Bergred Makanan dan diikuti oleh Pembaur Air Bergred Makanan sebelum melepasi 4 lapisan medium penapis yang berbeza.




Pyrolox® Bergranul (Mangan Dioksida)


Pyrolox® Bergranul merupakan mangan dioksida dalam bentuk mineral yang didaftarkan cap dagangnya. Ia berfungsi sebagai pemangkin yang mengoksidakan dan memerangkap mangan, hydrogen sulfide dan sebagainya dalam medium penapis untuk menyingkirkan sisa pencemar yang tertinggal secara efektif.


Selepas melalui lapisan Pyrolox® Bergranul air kemudiannya memasuki lapisan Pembaur Air Bergred Makanan sebelum melalui 3 lapisan medium penapis yang berbeza untuk dibersihkan dan dipertingkatkan lagi kualitinya. Air dialirkan menerusi lapisan Zeolite, dan melalui lapisan Pembaur Air Bergred Makanan sebelum melalui Karbon Teraktif Tinggi Bergranul Dengan Perak dan lapisan terakhir iaitu Blok Karbon Teraktif Berketumpatan Tinggi.


Monitor III telah direka bentuk khas untuk menulenkan, mengilap dan menghasilkan semula air minuman berkualiti tinggi menerusi konsep reke bentuk Beyond Water yang unil. Fungsi kesan pengilapan air Monitor III yang tinggi menghasilkan air minuman yang dipertingkatkan kualitinya sehingga mengatasi piawaian ketat kawalan kualiti air antarabangsa.

 

Ringkasan berkenaan alat ganti Beyond Water Filter


Kebuk Monitor III (Berkembar - 2 unit)



Beyond Water Filter produk model BW 5201


Kod Produk     : BR 5303
Kuantiti             : 2 Unit


*New price revise scheme 2011
Harga               : MYR 561.00 (for customer within Malaysia)
                          : USD 194.00 (for customer outside Malaysia





Beyond Water Filter produk model BW 5202


Kod Produk    : BR 5316
Kuantiti            : 2 unit


*New price revise scheme 2011
Harga               : MYR 619.00 (for customer within Malaysia)
                            USD 213.00 (for customer outside Malaysia)



*Harga termasuk kos penghantaran

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...