Follow us on Google+

Monday, June 6, 2011

Care for home tech : ACTIVATOR IV


Mengurangkan Saiz Gugusan Air, Mengecas dan Mengaktifkan Air Dengan “Biotenaga Hidup”

Air paip biasanya mempunyai saiz gugusan air diantara 10-12 molekul walaupun selepas ditulenkan secara biasa. Pada umumnya, “Air Hidup Semula Jadi” mempunyai saiz gugusan yang lebih kecil diantara 4-5 kumpulan molekul yang dapat merangsang metabolisme optimum nutrien-nutrien dalam sel dan mempercepatkan penyingkiran sisa buangan berbahaya dari dalam sel.

Air yang memasuki Activator IV pada mulanya melalui lapisan Busa Pemampat Tegar Bergred Makanan.

Bebola-bio Inframerah Jauh Putih, Coklat, Tourmalin dan Merah Berkecekapan Tinggi.

Selepas menjalani proses rawatan canggih menerusi pelbagai lapisan medium penapis dan penggilap air hebat dalam Monitor III, air yang berkualiti tinggi ini dialirkan pula menerusi rawatan pengaktifan Beyond Water. Air yang telah ditulenkan ini didedahkan secara seragam kepada 3 lapisan tebal Bebola-bio Infrared Jauh Berkecekapan Tinggi Putih, Coklat dan Merah (setiap lapisan bebola-bio dipisahkan oleh Pembaur Air Bregred Makanan).


Batuan Mineral Kaisit Bergranul

Selepas berakhirnya proses ‘pengaktifan’ air yang telah ditulenkan dan diaktifkan ini akan melepasi satu lagi lapisan Pembaur Air Bregred Makanan sebelum memasuki lapisan Batuan Mineral Kaisit Bregranul. Kaisit merupakan satu bentuk kalsium karbonat (CaCO3). Dengan mengalirkan air menerusi lapisan batuan mineral ini, mineral semula jadi dalam batuan akan melarut kedalam air dan menolong menstabilkan pH air.

Selepas keluar dari lapisan Batuan Mineral Kaisit Bergranul air melepasi Pembaur Air Bergred Makanan sebelum dirawat sekali lagi menerusi 2 lapisan penapis medium iaitu Karbon Teraktif Tinggi Bergranul Dengan Perak dan Blok Karbon Teraktif Berketumpatan Tinggi. Air tulen yang keluar dari Activator IV terdiri dari gugusan molekul air yang telah dikurangkan saiznya sehingga mencapai tahap “aktif” (4-5 molekul setiap gugusan), kualiti dipertingkatkan dan memiliki keseimbangan pH yang menyamai cirri-ciri sejati Air Hidup Semula Jadi.



Ringkasan berkenaan alat ganti Beyond Water Filter


Kebuk Activator IV (Berkembar - 2 unit)


Beyond Water Filter produk model BW 5201


Kod Produk     : BR 5304
Kuantiti             : 2 Unit




*New price price revise 2011


Harga     : MYR 736.00 (for customer within Malaysia)

                 USD 252.00 (for customer outside Malaysia)


Beyond Water Filter produk model BW 5202


Kod Produk      : BR 5317
Kuantiti              : 2 Unit




*New price price revise 2011

Harga      : MYR 809.00 (for customer within Malaysia)

                           USD 277.00 (for customer outside Malaysia)


*Harga termasuk kos penghantaran

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...