Follow us on Google+

Saturday, July 10, 2010

CONTIAGO - Bio-Ion Therapeutic Mattress Pad



SINAR INFRA MERAH JAUH MEMBERI TENAGA TUBUH

Resonans Sinar Infra-Merah Jauh daripada LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO didalam lingkungan frekuensi getaran 8-14 mikron menyebabkan sel tubuh menyerap tenaga Sinar Infra-Merah Jauh yang membekalkan kesan pemanasan yang mengembangkan arteri, saluran darah dan kapilari halus. Peredaran dan metabolisme meningkat dan tahap sel pada sistem tubuh mulai bergerak pantas, membekalkan lebih tenaga dan semangat kepada tubuh. Hasilnya, anda akan rasa lebih peka dan segar sepanjang hari.






PENGURANGAN BERAT BADAN

Sinar Infra-Merah Jauh daripada LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO boleh membantu penurunkan berat badan dengan mempercepatkan proses metabolisme organ-organ penting dan kelenjar endokrin yang menurunkan kalori secara beransur-ansur. Penuruna berat badan berlaku kerana lemak tubuh menjadi larut air pada suhu yang tinggi yang kemudiannya disingkirkan melalui peluh.






MENINGKATKAN SISTEM IMUN

Dengan Sinar Infra-Merah Jauh daripada LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO_ION CONTIAGO bertindak pada tubuh, peningkatan suhu tubuh adalah sama dengan mekanisme pertahanan tubuh terhadap bakteria dan jangkitan. Kesan berfaedah suhu yang meningkatkan ini adalah peningkatan sistem imun yang disebabkan oleh pengeluaran sel darah putih yang bertambah disebabkan oleh sumsum tulang dan kelenjar timus.






PENGURANGAN STRESS



Stress yang tinggi meletakkan tekanan teruk kepada sistem saraf tubuh dan ia adalah penyebab utama pelbagai penyakit kronik. Dengan perkembangan saluran kapilari dan peningkatan aliran darah melalui Sinar Infra-Merah Jauh, tahap stress fizikal dapat diturunkan dengan banyaknya. Oleh sebab itulah, tidur diatas LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO dapat membantu membekalkan kelegaaan stress dan pengurangan stress yang penting kepada penguna.



Klik di sini untuk mendapatkan maklumat rangkain CONTIAGO

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...