Follow us on Google+

Monday, October 11, 2010

Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa

Pilihan Inovatif Untuk Menyingkirkan Toksin Badan dan Meningkatkan Kesihatan.

Apa itu Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa?

Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa tercipta menerusi penyelidikan saintifik meluas selama bertahun-tahun yang dikendalikan oleh para saintis Jepun yang terkemuka, yang telah mengkaji keupayaan semula jadi yang menakjubkan pada sesetengah pokok didalam hutan yang mampu hidup subur dan berkembang dalam keadaan semula jadi yang amat mencabar semenjak beribu-ribu tahun dahulu. Keupayaan yang menakjubkan ini telah dikaitkan dengan sifat-sifat yang khusus untuk pokok-pokok tersebut seperti sap kayuan, yang membolehkan pokok tersebut menyerap aliran tenaga semula jadi atau ‘Qi’ yang terdapat disekeliling untuk meneruskan kehidupan (tumbesaran). Selepas Berjaya mengekstrak sebatian sap kayuan yang unik ini, para saitis juga mendapati bahawa sebatian ini jika digabung dengan pelbagai ramuan semula jadi lainnya dan diaplikasikan secara luaran pada tapak kaki dapat menolong menyembuhkan tubuh dan mengurangkan toksin tubuh.



Mengapa Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa diaplikasikan pada tapak kaki?

Menurut ilmu perubatan timur dan seni refleksologi purbakala, tubuh manusia mempunyai lebih daripada 360 titik akupuntur dimana lebih 60 titik terdapat pada tapak kaki. Oleh kerana seluruh badan mempunyai hubungan dengan tapak kaki, maka pelektan Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa pada tapak kaki sebelum tidur mencetuskan ransangan tidak balas positif pada bahagian-bahagian badan yang berkenaan lantas mengatifkan proses penyembuhan dan membantu peningkatan dan imbangan keadaan tubuh.

Teknologi Mikro Kapsul Yang Dipatenkan Di Peringkat Antarabangsa Dengan Kesan Pemanasan Unik.

Teknologi mikro kapsul yang dipatenkan pada Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa memiliki cirri-ciri istimewa seperti berikut :-
  • Merangsang sensasi pemanasan semula jadi yang bukan disebabkan oleh serbuk lada hitam atau cili seperti yang digunakan meluas dalam uncang penyerap toksin konvensional yang lainnya.
  • Mengelakkan masalah kulit terbakar secara perlahan-lahan (melecet) dengan memelihara suhu kulit pada paras toleransi semula jadi.
  • Mengekalkan kesan pemanasan yang bertahan selama 2-3 jam walaupun selepas Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa ditanggalkan.


Ringkasan Manfaat Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa

  • Kesan pemanasan unik
  • Kesan inframerah jauh
  • Kesan ion negatif
  • Pembersihan toksin
  • Meredakan kesakitan biasa tubuh
  • Menperbaiki kualiti tidur


Pelapik Penjagaan Kaki Hinokoshiwa amat efektif

Warna Pelapik Penjagaan Kaki akan berubah menjadi kelabu atau hitam pada peringkat awalnya akan mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan bergantung kepada tahap kandungan toksin didalam badan. Ia menunjukkan kandungan toksin didalam badan telah dikeluarkan menerusi penyerapan keluar pada tapak kaki. Selepas digunakan untuk jangka masa tertentu, warna yang terhasil akan menjadi semakin cerah, menunjukkan toksin badan semakin berkurangan dan keseimbangan semula jadi yang sihat telah dicapai.


Kod produk      - PC 3111
Harga                - RM 106.60 (WM) / RM 108.60 (EM)
Kandungan       - 10 keping sekotak

*Harga termasuk kos penghantaran

2 comments:

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...