Follow us on Google+

Monday, October 11, 2010

Rangkaian Product XTRA

4 PEMBERSIH HEBAT YANG MESTI DIMILIKI…

Jimat masa, jimat tenaga sekiranya anda perlu mencuci baju, peralatan dapur, jubin atau bila-bila sahaja anda hendak membersihkan rumah dengan mengunakan 4 produk yang memudahkan kerja anda. Dengan rangkain produk pembersih XTRA, anda tidak memerlukan pembersih yang lain. Untuk tugas mencuci pakaian, gunakan Pekatan Pencuci EXTRA rumusan pencuci pekat berkuasa tinggi yang mencuci kesan dan sisa degil dengan mudah di sanping meninggalkan wangian segar dan bersih pada pakain anda. Ia juga mempunyai aneka ciri hebat yang memudahkan tugas seorang suri rumah.


 Cecair Pencuci Pinggan Mangkuk XTRA Clean ideal membersih pinggan mangkuk dan peralatan dapur. Formulasi berkuasa yang kuat meninggalkan kotoran, kesan dan sisa minyak namun lembut pada kulit. Ia bertindak berkesan mengembalikan sinar pada sudu, cawan dan piring didapur.

Pembersih Jubin XTRA Glow adalah formulasi pembersih cecair pekat yang menanggalkan dan melarutkan kotoran dan kesan degil pada jobin mozek dengan pantas. Sebuah produk kimia yang berkualiti tinggi dengan kesan anti septic yang unik, keupayaan yang tahan lasak dengan asid berkesan dan agen aktif-permukaan yang berkuasa tinggi memastikan anda mendapat hasilnya dengan cepat apabila ia menghilangkan kesemua kotoran degil yang tidak mampu dihapuskan oleh pencuci konvensional yang lain.

Pembersih Lantai XTRA Shine ialah cecair pencuci serba boleh dengan efek anti septic luar biasa yang menjadikan lantai anda bersih dan bebas daripada sebarang bakteria yang memudaratkan dengan haruman yang segar dan menyenangkan. Selamat tinggal kepada kesan paling degil, kotoran terkumpul dan minyak kerana cecair pencuci lantai yang menakjubkan ini melenyapkan kesemuanya dengan mudah dalam sekelip mata.

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...