Follow us on Google+

Sunday, July 10, 2011

Penyembur Bermeter Jungle Fresh

Citrus Lemon HC 3031

Kesegaran wangian lemon diserlahkan dalam citarasa Cirus Lemon dengan keharuman yang menawan dan mempersonakan. Ia menampilkan citarasa unik yang dirumus secara teliti untuk menghasilkan semburan harum yang kekal sepanjang hari.


Country Fresh HC 3032
Bayangkan keharuman rumput hijau yang segar dan bunga-bungaan yang mekar dan anda pasti terpukau dalam keasyikkan wangian Country Fresh – wangian penyegar terbaru  yang membawa aroma indah taman-taman bunga  kedalam rumah atau pejabat anda. Tingalkan masalah udara yang tidak segar, hapak, dan tidak menyihatkan – nikmatilah kesegaran Country Fresh dengan keharuman alam semula jadi yang memberangsangkan. Pilihan pewangi semburan yang ideal untuk anda.


Woody HC 3033
Woody adalah wangian yang menyerlahkan keharuman semula jadi demi menghidupkan suasana persekitaran dan menyegarkan perasaan anda. Wangian istimewa ini merangsang perasaan yang selesa dan menyegarkan. Demi menikmati keharuman yang unik yang membawa aroma lembut kayu-kayu hutan semula jadi kedalam rumah atau pejabat anda – Woody adalah pilihan yang tepat.


Apple HC 3034
Nikmatilah keharuman buah epal sejati yang memikat dan menghidupkan suasana ceria dan selesa pada persekitaran anda. Apple mewujudkan  aura penuh keseronokkan didalam bilik atau pejabat demi merangsangkan keceriaan hidup anda. Tambah lagi – ia juga merangsang persekitaran anda dengan suasana yang sihat, sesuai dengan pepatah popular “Sebiji Epal sehari, menjauhkan doctor dari anda”.

Kod produk                        : HC 3031 / HC 3032 / HC 3033 / HC 3034
Kuantiti                                : 1 Unit / 300ml
Harga                             : MYR 20.00 (for domestic customer)
                                            : USD 7.00 (for customer out side Malaysia)


*Price exclude transportation cost




No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...