Follow us on Google+

Friday, December 7, 2012

Care for home tech : Beyond Micro Plasma

Segala yang anda perlukan pada penulenan udara yang termaju lagi terbukti...



Orang ramai sedar akan bahaya pencemaran udara luaran terhadap kesihatan, namun ramai yang tidak menyedari bahawa pencemaran udara di kediaman dan pejabat mereka boleh juga membawa kesan kesihatan yang nyata. Kajian menunjukkan bahawa kebanyakkan orang terdedah kepada kepekatan pencemaran udara yang lebih tinggi untuk tempoh yang lebih panjang didalam bangunan berbanding diluar. Tahap pencemaran udara adalah dua ke lima kali, kadang kala sehingga seratus kali, lebih tinggi di dalam berbanding di luar.


Direka khas untuk menyingkirkan perengsa merbahaya daripada udara di kediaman atau pejabat anda. BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER melindungi kesihatan keluarga anda dengan memerangkap habuk, kulapuk, debunga, kuman, kepingan kulit dan bulu binatang peliharaan, rambut, virus, hama dan pelbagai bakteria bawaan udara daripada udara yang melalui penapis. Dengan adanya BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER di kediaman atau pejabat anda, anda dijanjikan dengan bekalan udara yang bersih dan segar setiap masa!


Teknologi Termaju Dan Terbukti Di Dalam BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER:



Teknologi Ion Mikroplasma Beyond Yang Termaju
Penjana ion termaju BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER menghasilkan ion Hidrogen positif dan ion Oksigen negatif berkuasa yang bertindak bersama-sama pada zarahan bawaan udara untuk menutralkannya secara berkesan dan menjadikannya tidak merbahaya. Teknologi penulenan udara termaju sedemikian menjadikan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER satu sistem penulenan udara yang benar-benar unik dan terkemuka.

Penapis True-HEPA
Penapisan Berkecekapan Tinggi Termaju. Penapis True-HEPA ini adalah sejenis penapis udara yang paling berkesan memerangkap dan menyingkirkan rangkaian meluas habuk dan alergen bawaan udara.

Penapis Karbon Bergranul Teraktif
Jenis penapis udara paling cekap memerangkap gas, bau dan bahan kimia.

Pra-penapis Boleh Cuci Yang Tahan Lasak
Lapisan pertama penapisan udara berkesan untuk memanjangkan jangka hayat Penapis True-HEPA, Penapis Nano Perak dan Penapis Karbon Bergranul Teraktif.

Penapis Udara Yang Berkesaan Menapis Habuk dan Alergen Pada Masa Kini
Penapis True-HEPA yang digunakan didalam BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER adalah lebih berkesan berbanding penapis udara jenis lain untuk memerangkap zarahan bawaan udara seperti habuk, debunga, hama, spora kulapok dan alergen lain.

Kaedah Terbukti Berkesan Menyingkirkan Mikroorganisma
Penulenan udara yang biasa tidak mampu memusnahkan kuman, virus dan mikroorganisma bawaan udara lain dengan berkesan. BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER dengan penapisan dan rawatan True-HEPA dan Nano Perak tahap tertinggi adalah cara paling berkesan mencapai penyingkirkan pencemar bawaan udara sedemikian.

Dengan Berkesan Mengurangkan dan Menyingkirkan Asap Tembakau, Wasap dan Bau
Banyak penulenan udara mempunyai ciri yang lemah untuk menangani masalah bawaan  udara ini. BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER mempunyai teknologi pelbagai untuk pencemar ini termasuklah Penapis Karbon Bergranul Teraktif dan gugusan Ion Mikroplasma.

Kemampuan Mencari dan Memusnahkan Pencemar Bawaan Udara Dalaman
Ion Mikroplasma unik pada BEYOND MIKROPLASMA AIR PURIFIER adalah satu-satunya cara yang berkesan meneutralkan pencemar-pencemar bawaan udara yang tidak dapat melalui penapis. Berbilang-bilang ion Positif dan Negatif dibebaskan untuk memaksimumkan keupayaannya.

Kos Penggantian Penapis Yang Rendah
BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER menawarkan penapis udara yang tahan lama dan berkesan yang memberikan hasil berkesan pada kos yang minimum.

Kecekapan Tenaga Pengunaan Kuasa Minimum
Kebanyakan penulenan udara menyebabkan jumlah bil elektrik bulanan yang tinggi, menjadikannya agak mahal untuk dioperasikan secara berterusan. BEYOND MICROPLASMA AIR PEURIFIER berfungsi pada kuasa serendah 65W (senyap) bagi memberikan penjimatan kos elektrik.

Kipas Berkuasa
Keberkesanan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER adalah hasil daripada kipasnya yang berkuasa dan tahan lasak yang memberikan kecekapan pembersihan udara tertinggi.

Operasi Senyap Seakan Berbisik
Kebanyakkan penulenan udara lain mengurangkan pencemaran udara bawaan udara tetapi bunyi motornya yang kuat menyebabkan pencemaran bunyi. BEYOND MIKROPLASMA AIR PURIFIER membolehkan anda menikmati fungsi pembersihan udara berkuasa senyap, yang tidak anda sedari bunyinya.

Hasil Terbukti
Banyak penulenan udara mengaku berkesan namun cuma segelintir penulenan udara di pasaran yang boleh bertindak seberkesan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER. BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER telah terbukti memberikan hasil yang amat berkesan dalam ujian klinikal.

Harga Berpatutan
BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER adalah sebuah unit penulenan udara yang mampu dibeli yang menawarkan nilai sebenar dan serangkai kebaikkan anda dan yang tersayang.

Diuji dan Disahkan Selamat
BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER telah diuji oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL - badan penguji dan pengesahan terkemuka, membuktikan bahawa ianya selamat digunakan di kediaman atau pejabat.




Jaminan Produk 1 Tahun
BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER menawarkan jaminan produk satu (1) tahun penuh agar anda yakin mengunakan produk hebat ini.

Penyelenggaraan Rendah
BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER memberikan rawatan udara tahan lama dengan penyelenggaraan minimum untuk pengoperasian dan pengunaan yang mudah.


Klik disini untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER.

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...