Follow us on Google+

Thursday, March 1, 2012

Beyond Microplasma Air Purifier – Membersih, Menulen dan Mensteril Udara

Beyond Microplasma Air Purifier adalah cara revolusioner sebenar untuk mendapatkan udara bersih dan segar didalam keselesaan dirumah atau pejabat anda sendiri. Beyond Microplasma Air Purifier berasaskan Teknolohi Ion Microplasma unik dan proses penapisan dan penulenan udara 4 tahap. Ia adalah penulenan udara yang canggih, ekonomi dan menjimatkan tenaga, yang boleh dioperasikan dengan senyap dengan penyelenggaraan yang minimum. Ia mampu membersihkan udara berterusan dan dengan cekap – memastikan seboleh mungkin udara yang disedut adalah terbersih, tersegar dan tertulen. Beyond Microplasma Air Purifier juga mempunyai ciri automatic dan ciri menarik yang menjadikan ini penulenan udara yang sesuai untuk setiap kediaman atau pejabat.



Ciri-ciri Khas Beyond Microplasma Air Purifier

  1. Teknologi Ion Microplasma Beyond  Menyingkirkan Pencemar dan Bau Secara Pantas dan Berkesan : Teknologi Ion Microplasma Beyond dengansegera menyingkirkan pencemar, zarahan, allergen dan gas berbau yang merbahaya pada tahap molekul seperti formaldehid dan sebatian organik meruap untuk penyahbauan berkuasa, berkesan dan pantas.
  2. Pengesan-bau Pintar Mengawal Penjanaan Ion Microplasma Secara Automatik Sewaktu Anda Tidur : Pengesan-bau pintar didalam Beyond Microplasma Air Purifier adalah menakjubkan kerana ia direka cipta untuk mengesan sekumin kepekatan baud an pencemar serta zarahan habuk seperti habuk kediaman, spora kulapok, debunga, asap tembakau dan allergen bawaan udara lain didalam udara.
  3. Jangka Hayat Penapis Lebih Panjang : Beyond Microplasma Air Purifier memberikan operasi berpanjangan tanpa henti dengan penyelengaraan yang rendah untuk pengoperasian yang tiada masalah. Penapis berkualiti superiornya  memberikan kapasiti penapis jangka panjang.
  4. Kesan Pensterilan Nano Perak Unik : Pengunaan Nano Perak berteknologi tinggi dengan Titanium Dioksida di dalam sistem penapisan memberikan Beyond Microplasma Air Purifier fungsi anti bacteria dan anti kulat yang hebat serta kesan pensterilan sendiri yang mencegah kemungkinan pencemaran dalaman oleh microorganism.
  5. Pengoperasian Senyap : Tahap bunyi yang paling rendah untuk tidur atau rehat yang tidak terganggu.
  6. Pengunaan Elektrik Rendah : Penulenan udara yang paling ekonomi dan menjimatkan tenaga.
  7. Fungsi Kawalan Jauh :  Beyond Microplasma Air Purifier mempunyai alat kawalan jauh yang senang dikendalikan untuk pengoperasian dan kawalan mudah.
  8. Pemantau Jangka Hayat Penapis Pintar : Beyond Microplasma Air Purifier mengambi kira keadaan sebenar pengunaan, penetapan kelajuan dan kualiti udara untuk hasil dan prestasi penapisan danpenulenan udara maksimum.
  9. Penunjuk Servis / Pengantian Penapis Pintar : Beyond Microplasma Air Purifier berciri penunjuk servis / Pengantian Penapis yang akan menyala bagi menunjukkan perlunya servis atau pengantian penapis, memberikan penyelenggaraan optimum dan kecekapan pengoperasian tertinggi.
  10. Ciri Pengoperasian Pintar dan Menyeluruh : Nikmati penulenan udara luar biasa tanpa kesukaran dengan cirri-ciri automatik pintar yang menjadikannya penulenan udara sempurna untuk setiap kediaman atau pejabat.
  11. Pilihan Tetap Kelajuan Kipas Auto / Manual 4 Kelajuan : Beyond Microplasma Air Purifier menawarkan pilihan kipas 4 kelajuan (Senyap, Pertengahan, Tinggi dan Maksimum) untuk disesuaikan dengan kemahuan individu.
  12. Ciri Serba Boleh, Rekaan Estetik : Berkesan, praktikal, tahan lasak, mampu dimiliki, versatile. Beyond Microplasma Air Purifier menawarkan fungsi serba guna handalan serta mempunyai kualiti estetik hebat bagi disesuaikan dengan setiap kediaman atau pejabat.


Produk kod                         : BA 5401
Kuantiti                              : 1 Unit
Harga                                 : Dapatkan harga tawaran terkini

No comments:

Post a Comment

Facebook like button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...